Dagens

Dagen har bestått av skolgång, som inte är något utöver det vanliga..Men ändå värt att nämna då vi endast var 8 av 23st närvarande i klassen idag! Så skönt!

Sen efter det så tog jag bussen hem och åt lite mat! Det blev Kyckling Ris, mycket gott.

Efter det så kom Jesper förbi, som var hungrig och kände för att äta pizza, och bjöd även mig (MOT STOR PROTEST!) Men jag är så pass svag för pizza så jag kunde inte motstå hans tjat och frestelsen i ugnen. Vi kände oss ganska tjock efter pizzan, men har självklart motionerat bort den med två timmar intensiv innebandy på Hallen i Ljusne.

Nu blir det strax promenad med min hund Kalle, som är utav blandrasen New Foundland och långhårig Schäfer. Sen så avslutas kvällen med att titta på filmen Marie Antoinette, med skådespelaren Kirsten Dunst som huvudrollsinnehavare.



God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0